- Dell Latitude 5450
- HP EliteBook 835 G8
- Lenovo V17 G4 (Intel)
- Lenovo ThinkBook 14 G6 (AMD)
- Lenovo ThinkBook 14 G7 (Intel)
- Lenovo ThinkPad E14 G6 (AMD)
- Lenovo ThinkPad E14 G6 (Intel)
- Lenovo ThinkPad E16 G1 (AMD)
- Lenovo ThinkPad E16 G2 (AMD)
- Lenovo ThinkPad E16 G2 (Intel)
- Lenovo ThinkPad L13 G2 (AMD)
- Lenovo ThinkPad L13 G4 (AMD)
- Lenovo ThinkPad L14 G4 (Intel)
- Lenovo ThinkPad L14 Gen 5
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2
- Lenovo ThinkPad L16 G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P14s G3 (AMD)
- Lenovo ThinkPad P14s G5 (AMD)
- Lenovo ThinkPad P15v G3 (AMD)
- Lenovo ThinkPad P16 G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16 G2 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16s G1 (AMD)
- Lenovo ThinkPad P16s G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16s G2 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16s G3 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16v Gen 2
- Lenovo ThinkPad T14 G1 (AMD)
- Lenovo ThinkPad T14s G4 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T14 G5 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T14s G4 (AMD)
- Lenovo ThinkPad T14s G4 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T14s G5 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T14s G6 (Snap)
- Lenovo ThinkPad T16 G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T16 G3 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G12 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga G7 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X13 G3 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X13 2-in-1 G5 (Intel)
support opgradering - 3 år - on-site
- Specifikationer
- Udvidet specifikationer
specifikationer
Produktbeskrivelse | AppleCare for Enterprise - support opgradering - 3 år - on-site |
Type | Support opgradering |
Service inkluderet | Reservedele og arbejdskraft |
Placering | On-site |
Totale kontraktperiode | 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) |
Svartid | Næste forretningsdag |
Pristype | Tier 1, enhed |
Designet for | MacBook Pro (14.2 tommer) |
Varenummer | SDRU2ZM/A |
udvidet specifikation
Generelt
Service inkluderet | Reservedele og arbejdskraft |
Placering | On-site |
Totale kontraktperiode | 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) |
Svartid | Næste forretningsdag |
Pristype | Tier 1, enhed |
Detaljer
Service & Support | Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD ¦ Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 3 år - responstid: 1 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - responstid: 1 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - assistance - 3 år |
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for | Apple MacBook Pro (14.2 tommer) |
AppleCare for Enterprise begynder med en AppleCare Account Manager - din personlige kontakt hos AppleCare. Din AppleCare Account Manager hjælper med at gennemgå din IT-infrastruktur, identificerer eventuelle problemer og leverer hver måned en aktivitetsrapport over dine supportopkald og reparationer. Den løbende support fra din AppleCare Account Manager sikrer, at du og dit team får det størst mulige udbytte af AppleCare for Enterprise.
Fordi Apple selv fremstiller hardware, styresystemer og mange af programmerne til Apple-produkterne, kan AppleCare for Enterprise levere en integreret support og service, som du ikke finder andre steder. Du får support til hele IT-afdelingen over telefon eller via mail til al Apple-hardware og -software. Apple giver support til komplekse anvendelses- og integrationsscenarier, bl.a. MDM og Active Directory. Og hvis du har brug for hjælp til IBM MobileFirst til iOS-apps, hjælper Apple med at få løst problemet i samarbejde med IBM. AppleCare for Enterprise giver support til hele IT-afdelingen via seks tekniske kontaktpersoner, som du selv vælger. Support er tilgængelig 24 timer i døgnet syv dage om ugen med en svartid på maks. en time for højprioriterede sager, f.eks. når en produktionstjeneste er nede. Du kan også øge antallet af tekniske kontaktpersoner mod ekstra betaling.
AppleCare for Enterprise kan hjælpe med at mindske belastningen på din virksomheds egen supportafdeling ved at yde teknisk support til medarbejderne over telefonen, 24 timer i døgnet syv dage om ugen. Apple giver teknisk support til Apple-hardware og -styresystemer, Apple-programmer, som f.eks. Keynote, Pages og Numbers, og personlige konti eller indstillinger.
Ud over den dækning, der omfatter hardwareservice på stedet, kan du få repareret op til 2 procent af dine dækkede Mac-computere eller op til 5 procent af dine dækkede iPad- eller iPhone-enheder uanset årsag. Så hvis en medarbejder beskadiger en enhed ved et uheld, kan AppleCare for Enterprise også dække den slags skader. I de fleste tilfælde kan Apple reparere eller erstatte enheden inden for én arbejdsdag.
- Få en månedlig aktivitetsrapport fra din AppleCare Account Manager
- Maks. en times svartid ved hastesager
- Teknisk support alle døgnets timer, alle ugens dage
- Enheder erstattes den efterfølgende arbejdsdag