0 Indkøbskurv
Din indkøbskurv er tom
Betalingskort & Mobilepay
Gratis fragt
Telefon: 70 222 111
Trustpilot 4.9/5
legacy oversigt

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Laptops.dk


Generelle oplysninger:
Juridisk navn: Laptops.dk A/S
Organisationsform: A/S
CVR. Nr: 34603588
Adresse: Roskildevej 7, 7100 Vejle
E-mailadresse: salg@laptops.dk
Telefonnummer: 70 222 111
Etableringsår: 1998

Ved formidlingskøb handles på vegne af ovenstående, dog skal virksomheden kontakte Laptops.dk over mail først.

Betaling:
Vi modtager følgende betalingskort:

- Dankort (gebyrfrit)
- E-Dankort (gebyrfrit)
- Betaling med danske kreditkort (Mastercard m.m.) op til 2,95% kortgebyr på erhverskort
- Betaling med internationale kreditkort udstedt udenfor EU (Mastercard m.m.) op til 4,75% kortgebyr på erhvervskort
- Bankoverførsel obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs hvorfor
- Kredit ydes efter forhåndsgodkendelse af vores økonomi afd.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.
Aftaler med Laptop.dk indgås på dansk.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

Reservation af beløb:
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. 

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. 

Levering:
Leveringstid står anført på siden med produktet (normalt 1-2 hverdage)
Alle varer tilstræbes afsendt samme dag. Er varen ikke på lager, vil vi inden 1 dag fremsende en e-mail med information om leveringsdato. Normalt er leveringstiden for varer som ikke er på lager 2-4 hverdage.
Er man som kunde ikke tilfreds med denne leveringstid bedes man venligst rette henvendelse uden ugrundet ophold.

Fragtpriser:
PostNord - privatpakke kr. 40,-
PostNord - erhvervspakke kr. 0,-
PostNord - Pakkeshop kr. 0,-
GLS - erhvervspakke kr. 0,-
GLS pakkeshop kr. 0,-
Afhentning kr. 0,-

Til udlandet med luftpost med PostNord:
Ring eller mail til salg@laptops.dk for priser.

Fortrydelsesret:
Du har 14 dages fortrydelsesret ved forbrugerkøb, når du handler hos os
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a)    har modtaget din vare eller vi har indgået en aftale om en ydelse.   

For varer: 
b)    får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c)    får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen skal gives ved (salg@laptops.dk eller telefon: 70 22 21 11
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur.
Den finder du medsendt i ordrebekræftelsen, eller nederst her på siden.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

1.    Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som forbrugeren har brudt plomberingen på,

2.    Der ydes ingen fortrydelsesret ved handels køb (B2B) Der kan dog i visse situationer returneres mod returgebyr på 15%

3.   Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis
a) leveringen af det digitale indhold ikke sker mod betaling eller
b) udførelsen er påbegyndt med dit forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at du dermed mister sin fortrydelsesret, når vi har givet en bekræftelse på varigt medium. 

4. Levering af ikke-finansielle ydelser, der er færdigleveret, hvis du forinden har accepteret at ydelsen sættes i gang, og at din fortrydelsesret dermed mistes,  

Du mister din fortrydelsesret, hvis;
-    du bryder plomberingen på lyd-eller billedoptagelser eller computersoftware.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at  fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en
fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Vi opfordrer derfor til at man ikke bryder plomberingen på batterier.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder aftalen, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Særligt for ydelser:
Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve rimelige omkostninger for det arbejde, der allerede er leveret.
(arbejdstid, materialer mm.)

Særligt for varer:
Tilbagebetaling sker, når du kan dokumenterer for at have sendt varen retur.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have sendt varen retur.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Laptops.dk A/S
Roskildevej 7
7100 Vejle
Danmark

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du bedes vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Det returnerede produkt bedes være komplet med original emballage og tilbehør

Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores formular/standardfortrydelsesformular

Bemærk! Vi modtager ikke pakker der er sendt uden omdeling.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på www.laptops.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret ved forbrugerkøb. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Ved handelskøb har du kun 12 måneders reklamationsret

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen.
Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Laptops.dk
Roskildevej 7
7100 Vejle
Danmark

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os. Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

For håndtering/support af defekte varer  bedes du kontakte vores tekniske support:

Tlf.:  70 222 111#3 (man-fre: 09:00-16:00)

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Postnummer
By
Land
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Laptops.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Ansatte hos Laptops.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på www.Laptops.dk er Henrik Falk (Salgschef )

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til www.Laptops.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Laptops.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Laptops.dk via e-mail salg@laptops.dk


Klageadgang:
”Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til salg@laptops.dk – Kundeservice – 70 222 111. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til
Nævnenes Hus,
Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til via Klageportalen for Nævnenes Hus

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Standardfortrydelsesformular
Tryk her for ønske om returnering af dit produkt


Henter...