- Dell Latitude 5450
- HP EliteBook 835 G8
- Lenovo V17 G4 (Intel)
- Lenovo ThinkBook 14 G6 (AMD)
- Lenovo ThinkBook 14 G7 (Intel)
- Lenovo ThinkPad E14 G6 (AMD)
- Lenovo ThinkPad E14 G6 (Intel)
- Lenovo ThinkPad E16 G1 (AMD)
- Lenovo ThinkPad E16 G2 (AMD)
- Lenovo ThinkPad E16 G2 (Intel)
- Lenovo ThinkPad L13 G2 (AMD)
- Lenovo ThinkPad L13 G4 (AMD)
- Lenovo ThinkPad L14 G4 (Intel)
- Lenovo ThinkPad L14 Gen 5
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2
- Lenovo ThinkPad L16 G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P14s G3 (AMD)
- Lenovo ThinkPad P14s G5 (AMD)
- Lenovo ThinkPad P15v G3 (AMD)
- Lenovo ThinkPad P16 G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16 G2 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16s G1 (AMD)
- Lenovo ThinkPad P16s G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16s G2 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16s G3 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16v Gen 2
- Lenovo ThinkPad T14 G1 (AMD)
- Lenovo ThinkPad T14s G4 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T14 G5 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T14s G4 (AMD)
- Lenovo ThinkPad T14s G4 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T14s G5 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T14s G6 (Snap)
- Lenovo ThinkPad T16 G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T16 G3 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G12 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga G7 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X13 G3 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X13 2-in-1 G5 (Intel)
Fortrydelsesret
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret ved forbrugerkøb, når du handler hos os
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
Standardfortrydelsesformular - Digital
Standardfortrydelsesformular - Print
Tryk her for ønske om returnering af dit produkt
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen skal gives ved (salg@laptops.dk eller telefon: 70 22 21 11
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur.
Den finder du medsendt i ordrebekræftelsen, eller nederst her på siden.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
1. Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som forbrugeren har brudt plomberingen på,
2. Der ydes ingen fortrydelsesret ved handels køb (B2B) Der kan dog i visse situationer returneres mod returgebyr på 15%
3. Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis
a) leveringen af det digitale indhold ikke sker mod betaling eller
b) udførelsen er påbegyndt med dit forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at du dermed mister sin fortrydelsesret, når vi har givet en bekræftelse på varigt medium.
Du mister din fortrydelsesret, hvis;
- du bryder plomberingen på lyd-eller billedoptagelser eller computersoftware.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en
fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Vi opfordrer derfor til at man ikke bryder plomberingen på batterier.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Tilbagebetaling sker, når du kan dokumenterer for at have sendt varen retur.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have sendt varen retur.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Laptops.dk A/S
Roskildevej 7
7100 Vejle
Danmark
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale
Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Det returnerede produkt skal være komplet med original emballage og tilbehør
Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores formular/standardfortrydelsesformular
Bemærk! Vi modtager ikke pakker der er sendt uden omdeling.
Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på www.laptops.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret ved forbrugerkøb. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Ved handelskøb har du kun 12 måneders reklamationsret
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen.
Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Laptops.dk
Roskildevej 7
7100 Vejle
Danmark
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os. Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
For håndtering/support af defekte varer bedes du kontakte vores tekniske support:
Tlf.: 70 222 111#3 (man-fre: 09:00-16:00)
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Postnummer
By
Land
Telefonnummer
E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Laptops.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Ansatte hos Laptops.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på www.Laptops.dk er Henrik Falk (Salgschef )
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til www.Laptops.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos Laptops.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Laptops.dk via e-mail salg@laptops.dk
Klageadgang:
”Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr ”
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til salg@laptops.dk – Kundeservice – 70 222 111. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til
Nævnenes Hus,
Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til via Klageportalen for Nævnenes Hus
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Standardfortrydelsesformular
Tryk her for ønske om retunering af dit produkt
Læs vores handelsbetingelser her: