0 Indkøbskurv
Din indkøbskurv er tom
Opg. fra 3 års indl. til 3 års onsite
Ring for pris
Betalingskort & Mobilepay
Gratis fragt
Telefon: 70 222 111
Trustpilot 4.9/5

Opg. fra 3 års indl. til 3 års onsite

Udsolgt & udgået
For alternativer:
Skriv til salg@laptops.dk
Eller ring 70 222 111
  • Specifikationer

specifikationer

Opgradering til 3 års onsite garanti på Thinkpad T, X og W

Passer kun til ThinkPad modeller født med 3 års indleverings garanti.

Bestillingsvare = ingen returret.
Er du i tvivl om det er det korrekte produkt så tjek med salg@laptops.dk inden du bestiller.

Service på kundens adresse (Onsite) næste arbejdsdag eller to arbejdsdage efter
Lenovo udfører fejlfinding eksternt.
Kunden skal samarbejde med Lenovo under fejlfindingen og udføre de opgaver, som Lenovo anmoder om.
Formålet med fejlfindingen er at fastslå, om problemet skyldes en
hardwaredefekt i kundens Lenovo-computer.
Hvis resultatet af fejlfindingen er, at der er hardwarefejl på kundens Lenovo-computer, sender Lenovo en servicetekniker ud til kunden, senest en eller to arbejdsdage efter at fejlfindingsproceduren er afsluttet.
Reaktionstiden på en eller to arbejdsdage, efter at fejlfindingsproceduren er afsluttet, er en gennemsnitsmålsætning og kan ikke garanteres,hverken med hensyn til reaktionstid eller problemløsningstid.
Lenovo udfører service i den normale forretningstid, dvs. mandag til fredag
fra klokken 8.00 til 17.00,
undtagen på helligdage og officielle fridage.
Lenovo reparerer eller udskifter den defekte computer hos kunden og kontrollerer, at den fungerer.
Kunden skal stille et velegnet, rent arbejdsområde med god belysning til rådighed, så det er muligt at skille computeren ad og samle den igen.

Lignende produkter

Ovenstående informationer/specifikationer er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten.
Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.

Henter...