- Dell Latitude 5340
- Dell Latitude 5440
- Dell Precision 3480
- Dell Precision 3581
- Dell XPS 15 9530
- Lenovo V14 G4 (AMD)
- Lenovo V14 G3 (Intel)
- Lenovo V15 G3 (Intel)
- Lenovo V17 G4 IRU
- Lenovo ThinkBook 13s G3 (AMD)
- Lenovo ThinkBook 14 G4 (AMD)
- Lenovo ThinkBook 14 G6 (AMD)
- Lenovo ThinkBook 16 G6 (AMD)
- Lenovo ThinkBook 16 G6 (Intel)
- Lenovo ThinkPad E14 G4 (AMD)
- Lenovo ThinkPad E14 G5 (Intel)
- Lenovo ThinkPad E16 G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad L13 G2 (AMD)
- Lenovo ThinkPad L13 G3 (AMD)
- Lenovo ThinkPad L13 G4 (AMD)
- Lenovo ThinkPad L14 G1 (AMD)
- Lenovo ThinkPad L15 G4 (AMD)
- Lenovo ThinkPad P14s G4 (AMD)
- Lenovo ThinkPad P14s G4 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P15v G3 (AMD)
- Lenovo ThinkPad P16 G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16 G2 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16s G2 (Intel)
- Lenovo ThinkPad P16v G1 (AMD)
- Lenovo ThinkPad P16v G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T14 G1 (AMD)
- Lenovo ThinkPad T14 G4 (AMD)
- Lenovo ThinkPad T14 G4 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T14s G3 (AMD)
- Lenovo ThinkPad T14s G3 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T14s G4 (AMD)
- Lenovo ThinkPad T14s G4 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T15p G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T16 G1 (Intel)
- Lenovo ThinkPad T16 G2 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 11 (32GB)
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G11 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G12 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga G7 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X13 G1 (AMD)
- Lenovo ThinkPad X13 G3 (Intel)
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga G4 (Intel)
- Microsoft Surface Laptop 3 - Black
- Microsoft Surface Laptop 3 - Platinum
- Specifikationer
specifikationer
Opgradering til 3 års onsite garanti på Thinkpad T, X og W
Passer kun til ThinkPad modeller født med 3 års indleverings garanti.
Bestillingsvare = ingen returret.
Er du i tvivl om det er det korrekte produkt så tjek med salg@laptops.dk inden du bestiller.
Service på kundens adresse (Onsite) næste arbejdsdag eller to arbejdsdage efter
Lenovo udfører fejlfinding eksternt.
Kunden skal samarbejde med Lenovo under fejlfindingen og udføre de opgaver, som Lenovo anmoder om.
Formålet med fejlfindingen er at fastslå, om problemet skyldes en
hardwaredefekt i kundens Lenovo-computer.
Hvis resultatet af fejlfindingen er, at der er hardwarefejl på kundens Lenovo-computer, sender Lenovo en servicetekniker ud til kunden, senest en eller to arbejdsdage efter at fejlfindingsproceduren er afsluttet.
Reaktionstiden på en eller to arbejdsdage, efter at fejlfindingsproceduren er afsluttet, er en gennemsnitsmålsætning og kan ikke garanteres,hverken med hensyn til reaktionstid eller problemløsningstid.
Lenovo udfører service i den normale forretningstid, dvs. mandag til fredag
fra klokken 8.00 til 17.00, undtagen på helligdage og officielle fridage.
Lenovo reparerer eller udskifter den defekte computer hos kunden og kontrollerer, at den fungerer.
Kunden skal stille et velegnet, rent arbejdsområde med god belysning til rådighed, så det er muligt at skille computeren ad og samle den igen.